Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Tuesday, March 31, 2009

Tag Cik Angah

morning seme..oho..dah lm tak pat tag kan..tp hr nih Cik angah dgn bek ht membg tag...wink..wink..bagus gak dpt tag coz ht n sakit so wat tag nih leh hilang rase sakit tu kan..so meh kite membuat tag....
1.Bekas kekasih saya adalah :
org ktn gak..tp keje jaohhhh...
2.Saya sedang mendengar :
Hot Fm lebey hangat dr biase
3.Mungkin saya patut :
tido....
4.Saya suka :
coklat..eskrem...
5.Sahabat-sahabat baik saya :
owh....
6.Saya tak paham :
biler bos itu ini..tensen
7.Saya kehilangan :
none...
8.Ramai yang berkata :
sy mintak maaf..
9.Makna nama saya :
ntah..tak tau..
10.Cinta itu adalah:
sweet....
11.Di suatu tempat, seseorang sedang :
keje...
12.Saya akan cuba :
menjadi ank yg solehah
13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :
smp bila2...
14.Telefon bimbit saya :
Nokia ..
15.Bila saya terjaga dari tidur :
sy termenung smbil tengok jam..
16.Saya paling meluat apabila :
tgok org gedik...
17.Pesta/Parti adalah :
ntah la..lu pikirlah sendri..
18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
rabbit....
19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
17-21
20.Hari ini :
Selasa - mcm biase...
21.Malam ini saya akan :
duk umah..tengok tv
22.Esok pula saya akan :
dtg keje mcm biase...
23.Saya betul2 inginkan :
my own lappy
24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
owh..jerawat dah pecah...
25.Pusat membeli-belah atau arked permainan :
ECM...
26.Makanan Barat atau Jepun :
barat..jepon tak cedap
27.Bilik yang terang atau gelap :
samar-samar...
28.Makanan segera adalah :
Mc D mayb...
29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
sakit hati tau.....

30.Siapa yang anda nak Tag?
seme yg membc...wakakaka

Cik Comel MyEm0.CoM
___________________________________________________
Terima kasih kerana sudi membaca ent3 ini..komen anda amat dihargai....('_')___________________________________________________

3 comments:

qaseh qist said...

kah kah kah...
laen kali aku xnak baca kalu ko tulis tag..
ko nih pedajal orang jew.. hahaha

ijechan said...

opss.. im not reading. haha!

Naniey said...

huahuahua...hahaha...meh kite glak reramai..hahahaha