Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Wednesday, March 18, 2009

Couple Convo Starter

halooo....sbnrnyer ni aku amik kat blog rieyn or princess blog..aku cam terminat lak nak jwb..hik..hik...mr kite terlayan mende ni yg tidak tersengaja aku amik n aku termintak dr Rieyn..thanksMyEm0.Com

"Nama gelaran masa kecil yang kamu malu atau tak pernah bagitau syaper2 pon?"
oh..nm gelaran ku???erm..na or cik na (seme ank sdare pgl ni)

"Katakan kamu bakal dapat "durian runtuh" esok. Adakah kamu akan terus 'terbang' ke Pulau Caribbean atau memilih untuk melakukan kebajikan?"
ahah..akn ku byr loan tpk aku,,byr moto aku, bukak bisnes n melakukan kebajikan (ini penting) tak dpt durian runtuh pun kn wat gak..MyEm0.Com

"Kalau kita tak pernah bertemu, bagaimana kehidupan kamu sekarang?"
as usual....nothing happen

"Pernahkah kamu mendapat sesuatu firasat dan ia benar2 terjadi?"
slalu nyer mimp jd knyataan..tp tak seme okeyMyEm0.Com

"Kuasa apa yang kamu inginkan kalau di beri pilihan?"
aku taknak kuase tp aku nak poket doremonMyEm0.Com

"Ketika kamu masih kecil, pernahkah kamu membawa pakaian dalam beg dan lari dari rumah? kenapa begitu?"
nope..tak pernah terpikir ponMyEm0.Com

"Jika kamu diberi peluang untuk putar kembali masa, bilakah saat itu?"
nak balik ker waktu dimana member aku masih ade

"Bilakah waktu paling lama kamu tak mandi? Jujur yer!"
2 days mayb..tp rase taknah buatMyEm0.Com

"Siapakah seseorang yang pernah hadir dalam hidupmu dan kamu mahu dia kembali semula seperti sebelumnya?"
erm..none..myb my father

"Pernahkah berangan dapat kahwin dengan selebriti tak? Dan jika kamu diberi peluang, selebriti manakah yang jadi pilihan kamu?"
nope..taknah lansung...cam pelik jerkMyEm0.Com
Photobucket

4 comments:

Anonymous said...

hehe...bukan termintak lar...mmg kiter kasi ponn....hehehe... :)

Cikgu Ije said...

bestnya kalau dapat poket doreamon. dapat pintu sesukahati tu pun dah cukup..

nak g mall, buka pintu je.
nak g big apple, buka pintu je
nak g kelas, buka pintu gak
nak g mana? buka pintu~ =)

Anonymous said...

salam kenal...cik na

MaMa Echa&Umar said...

cik naniey..cik angah nk tnye leh x? mcm mn naniey letak pic avatar yg comel2 2?klu sudi,naniey leh share x?