Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Monday, March 30, 2009

bos...bos...

MyEm0.Com...knp n boss aku erk...hurm..
last week punyer la wat aku skt ht....MyEm0.Com..hr nih hurm..asik nak perli jerk...die mmg lah bek..tp kengkadang tu..cam geram gak...MyEm0.Comtp adatlah..bos...diekan bos...
hurm..hr nih aku anta borg cuti...aku dah agk dah.4 sure die akn asik memerli aku..wakakak..hampeh tul...tp tak kesahlah tu..janji approve cuti aku..hahaha..so tis week..aku hy ade 3 hr shj..coz hr kamis ak akn start bercuti n pulang ke kg halamanku yg indah lg permai..MyEm0.Comsungguh terharu dan teruja..hehehe
MyEm0.Comhohoh..knp cuti erk???owh...rasenyer seme org dah taukan..heheh..so aku de mase hr nih..sok dan luse shj...ms ni lah nak pulun wat ent3..hahaha...MyEm0.Commalu lah...lalalalal
owh..de ag aku nak citer tp tetibe je leh luper...cam biaselakan..byk berpk la katakan..eheh
MyEm0.Com
owh..skang ni bb takde..oustation ke c.highland..hurm....heheh..korg tau tiap2 buln aku akn dpt bunga tau..hehehe..so sweet tul bb aku..hahah..MyEm0.Comhehehe..jgn jeles...bukn setakat bg..stwberi pon..wink..wink...conok...tp aku tak brape sgt strbeli tu..yg penting..bunga rose okeh....MyEm0.Com
okey la..aku nak pulang jap ag...lalalala
MyEm0.Com

Cik Comel MyEm0.CoM
___________________________________________________
Terima kasih kerana sudi membaca ent3 ini..komen anda amat dihargai....('_')___________________________________________________

6 comments:

~ceRRy beRRy~ said...

sys...
nape mintak cuti lame??
haaa..cuti kawen ek??
tetttt!!!!

Naniey said...

hehehe....bukn kawn lor

arora said...

ha.........
bb dier bg bunger ek?? strawberi tu, bg kat nurul k?? hehehe

inn said...

ohh nk blik kmpung nanti cite tau pape yang best :)

Naniey said...

arora, hehehe..boleh ajer..

inn...okies...akn sis update..

princess_elaisya said...

naniey...stroberi tuh x nak kan...bagi kiter lar...tapi siap ngan cekelat erk..hehehe :)

bunga lak, kalo ader kiter nak bunge lili putih ngan ros putih..

hehehehe[^_^]