Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Wednesday, March 4, 2009

Rumahku di pecah masuk - 3

see..ha..ni la muke aku ari ni..mt ngantok giler...huhuhu..mmg tension mcm ni..hohohoh

hohoho..muke da blurr giler ..tp siap leh senyum ag..hahaha
kat bawah ni repot copy smlm..kul 12.30 tgh mlm still lg kat balai...lam .20 brla polis pegi umah amik gambar pe bagailah..tu pon ako tengok mk polis tu dah penat gilerr..bygkan kul 1-2 kn g tmpt kjadian..huhuh..cian plak..tp tu da tugas..mmg takleh nak wat perla..

lepas da settel seme br la leh kemas bilik n kemas dapor ckit2..tu pun tingkap tu tak baiki lg..huhuhu..ptg ni may b br baiki...Alhamdullillah la ako ms tu takde kat umah..lau de kat umah..Wallahualam la...mintak dijauhkan..

-tamat-


Photobucket

7 comments:

fazrin2211 said...

huhu 3 kali, masuk kali ke 4?wakakakakaka,takde la gurau je. jaga diri bek2

PJ selamba said...

hmm...
berapa anggaran kerugian?
takziah untuk cik comel sekeluarga

Naniey said...

hohoh thanks fazrin

erm de la sibu lebih...thanks pj

inn said...

lepas ini sis kena hati2 lagi lah yea:)

btw,thnks sb drop comment kat blog inn:)
heart kamu

Naniey said...

yup..InsyaAllah...sm2

Mr PenyuBiru said...

sib baik takde perkara buruk berlaku.hilang harta takpe lagi,masih bleh dicari.

Naniey said...

yerp tul tu penyu biru..huhuhu