Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Friday, March 27, 2009

Aku Bengang

eh..tension giler n bos ak ari ni...ee
aku takleh ar citer ag..nanti tak pasal2 kn kang..
kalu bos mmg perangai cam tuh ker???
nak balik da..chow

Cik Comel MyEm0.CoM
___________________________________________________
Terima kasih kerana sudi membaca ent3 ini...jgn lupa utk memberi komen anda....('_')___________________________________________________

9 comments:

naurah makwa said...

Boss tu wat aper kat cik comel?

cIk pEnNa said...

tenang2 ye cik comei..
;)

ijechan said...

babe, apa boss da wat?

an2raya said...

nama pun bos, biasa la

an2raya said...

mreh i jadi bos u

Naniey said...

hohohoh..bos ar..wat org tension jerk...huhuhu....takper lah..abaikan..nm pun bos kan..thanks seme..hehehe

Cik Angah said...

sabar2..BOS mmg mcm 2..klu x nama nya BOS bukan BOS namanya..hehe ;p

aroranurul said...

dah name nyer bos of coz la...klu dah busan tu, ignore jer..ye cik comel...

Naniey said...

thanks cik angah n aroranurul..huhuh...mmg ar..dah tak pedulik...hehehe