Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Thursday, March 26, 2009

MUH...HUJAN...

MyEm0.CoMlalalal...kerjala...lalala....Eh..tul ker lg tu mcm ni???arh...confius2...biar jer lah..suke peningkan kpl mende yg remeh temeh kan...wakakakaMyEm0.CoM owh..ent3 ni snrnyer xtakde kn mngena dgn MUH erk..harap maklum..n aku kureng minat ckit n band indie nih..knp???hurm..suke ti la nak suke band mn pun...hohoh...aku sk band hujan okeh..heheh hidup hujan..opss..opss...sori2 terxcited plak...hehehe

owh..ent3 ni berkisar kpd...mesin pengisar dan kehidupannyer..eh bukan2 slh lg..ent3 nih aku nak citer ttg...ttg per ek???alamak dah luper ar...takper2 kiter kayuh slow2 k...oeh..ye lah ...aku nk citer sal adik kpd mmber bb nak kawen nex week...br igt...MyEm0.CoM..bukn nak citer byk...tp ckit jer...smlm tetibe je bb ckp adik Z**** tuh bl brg hantaran smp 7k...wah..tokojut den...herm...aku taknak komen byk2 sb skang brg makin mahal kan..nanti aku kawen brg2 biase2 jer lah...berjimat cermat kan amalan mulia..(leh cy ke ni)...MyEm0.CoM

heheh..abaikan jer...kan..kan..kan...biaselah..org lau dah shopping mmg tak hengat dunia..wah..wah...lg2 lau ppuan kan..kan..kan..tp igt ag nak berjimat cermat...MyEm0.CoMlalalalal....

alahai ent3 mmg tak mencabr lah hari nih...malap jerk..sb panas sgt kat luar..ent3 tak cukup air agaknyer...hurm..bowink pun bowink..sib bek jap ag nak balik dah..duk ofis lelama pun bukan bes sgt...asyik ngadap pc..meja...calculator..pen..hr2 sm jerk..ish..ish...MyEm0.CoM

huhuhu..lg half n hour aku nak balik..so ms nih la aku mmg suke publish ent3..wakakak..sb taip2 kejap dah nak balik..heheh...tp ant3 hari ni biase2 jer..pasal life n keje...lala kerjala...MUH..hurm...pe keistimewaan MUH sbnrbyer erk???cube trg ckit wahai peminat MUH..ade ke fans die kat blog nih???lau de cube ler citer2 ckit...adik aku pon minat band nih..aku tak phm lar knp..lau hjn tu len la kan...vocalis hensem..hahahah...hampeh tul..ok2la mls nak mengarut lg...chowMyEm0.CoM


Cik Comel MyEm0.CoM
___________________________________________________
Terima kasih kerana sudi membaca ent3 ini...jgn lupa utk memberi komen anda....('_')___________________________________________________

3 comments:

Nazifa said...

hohoho...
kat sane panas terik ek??
kat sni hari2 ujan..huhu..
so sebab hari2 hujan..
ifa pn skali ngan sys la..suke band HUJAN..hehehe...

Cikgu Ije said...

muh xde yg ensem ke? uhu

Unknown said...

to ifa...ari tu jerk panas...skang dah hujan..hujan..n hujan...

to ije...heheh de gak yg ensem tp tak minat ar muh