Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Thursday, March 26, 2009

Award Mr PJ

hoyehhh...wah hr nih mmg hr org membg awrd erk???manyak betol awrd....bukan 1..bukan 2...bukn 4..tp 3 awrd yg aku dpt..wah...pemurahnyer blogger ku sekalian..bagus2...sikap nih la yg kiterk nak ye..

owh sblm tuh..awrd nih dtgnyer dr Mr.Pj Selamber..owh..knp Pj??yg tu kite tak tau ya..(gurau jer pj)

mcm pendidikan jasmani plak..hehehe..pape pun...terima kasih bebanyak yer PJ...

Cik Comel MyEm0.CoM
___________________________________________________
Terima kasih kerana sudi membaca ent3 ini...jgn lupa utk memberi komen anda....('_')___________________________________________________

3 comments:

naurah makwa said...

wahh..mewah ngan award ni..

PJ selamba said...

dorang tu tiru pj...
hehe

Naniey said...

to naurah...yup..heheh..pemurah diorg nih..

to pj...wakakaka