Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Friday, March 27, 2009

Gunung Ledang Dlm Memori

taknak ckp manyak2 bout tis pic...tengok jer lah..heheh ni pic ms aku pi daki gunung ledang...see...seyes sonok...



Cik Comel MyEm0.CoM
___________________________________________________
Terima kasih kerana sudi membaca ent3 ini...jgn lupa utk memberi komen anda....('_')___________________________________________________

5 comments:

Anonymous said...

Nike air jordan
Nike air jordan shoes
Jordan sneaker
Air jordan sneaker

PJ selamba said...

err
apa komen 1st tu?
tak jumpa hang tuah ke kat situ?

princess_elaisya said...

waahhh...besh tuh..

kiter time skolah jer lar aktif camping ngamping nih sumer...

hehehe ♥♥[^_^]♥♥

inn said...

ala..inn xpenah pegi

Naniey said...

to pj..hukhu..tak jmp..ms tu tuah g oustation..

to rieyn..hehehe..sonok kan g camping

to inn...bes sn...lau tak nek smp ats..g air terjun die jerk..best..