Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Monday, March 23, 2009

tagggggg

ahaks...hukhukhuk..ptg seme...on je blog pg td...tub2 de tag dr dikku dida..hehhe..thanks sb igt akk..hehehe..so akk dgn bertungkus lumus(sshnyer tag nih wakakaka), bersengkang mata(cet mcm mlm jer)...dgn penuh semangat...dengan penuh daya kreativiti yg ta kberape kreatif..dgn rajinnyer yg tak berape rajin ni,,,mmbuat tag nih...hehehe moh kite wat sesame..jom join..hehehe
-------------------------------------------------------------
rules of de tag:-i.


copy or upload bagde"2009 cute's blogger award..- done

ii. link kan kepada siapa yang memberi award ini kepada anda..
baiklah..akn dilink..hahahaha

iii. setiap blogger mesti menyatakan 10 fact/ hobi diri sendiri..
ohoho..fact erk...jap ngah pikir
-suke novel
-suke coklat
-suke teddy bear(cam budak2)
-suke eskrem
-suke bc blog
-suke berkawan(depend sape yg nak kawan la)
-suke blaja mende bru -excited mengodek komputer
-suke kucing.rabbit.
-suke mende yg comey2 aka halus
-agak frinedl...kdg2 agak moody jike gejala pms dtg menggu
-suke layan katun
alamak da terlebey ar,,,hahahah

iv. anda perlu memilih 5 penerima award seterusnye dan menyatakan di blog anda..
-azswan
-ann
-x-po
-lulu
-daus

v. jangan lupa melawat blog kawan anda yang telah di tag dan meninggalkan komen bahawa mereka di tag..
baiklah...wakakaka


Photobucket

3 comments:

qaseh qist said...

bagus²... laen kali jangan letak nama aku tuk tag ye.. hehehehe

~ceRRy beRRy~ said...

fav sys mcm lebey kurang ifa lorr...
ptt le sys nmpk muda jek...
hehehe...
g0g0g0...
meh kite geng..
sys UPIN...ifa IPIN...
huahuahua....

Naniey said...

hehehe..ko taknak wat ek intan..hahaha..sib bek aku bek tak ltk nm ko..hahaha..

okies cik ifa...geng..heheh