Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Monday, March 16, 2009

i'm back

As-salam tok semua blogger n gud morning to u all..ahaks...
so...how's uall punyer weekend??can dekat jer ty kan..heheh
actly nak say thankz to blogger who still come visit my blog..
even tuan punyer takde kan...biaselah tu...sejak 2 menjak ni tuan punyer blog cik comel ni bz ckit..
yelah lebih kurang 2 minggu lg, cik comel akn bertukar status..heheh
nop..nope...bukan puan okey...
br sj nak bertunang lom lg kawen...
last week igt cuti nak rehatkan minda..
hubby ajak g genting tp ..takde mood nak g jenjalan..so lepak kat umah ..
tp...last minit, plan nak g cr bj tok tunang,,
sblm nih da plan...akk dah jahitkan bj tok ako...
colour blue..tp bile dah tengok baju tu cam tak puas hati lak..
sb plan asal ako nak beading...tp cam tak come plak..
then bile bg tau hubby...dgn spontan kite beli la bj len..
hah..so suprise ok...heheh..tp lam ht dah berbunga2 riang,,
so, kite pusing2 cr baju..wah..sshnye nak jmp bj yg berkenan dihati..
so..hubby bg sugestion, pegi butik kawen???
mak ai..."ayg bukan nak yg garand2 pun b"
tp dipakse masuk..so g je la..
cube2 2 pasang jer...tengok cam tak lip lap sgt kan..
so..
ty hubby oke tak??die ckp o jer...
so aku pon on la bj tuh..sb bj tu takde pun lip lap2 ok..
ako tak suke sgt yg cntik2 sgt ni..just 4 engagement rite...
tp..nak wat cmne org nak sponsor...
ako dgn ht yg gumbira...ok je la..heheh
so skang da 70% siap tok mjlis yg kecik2 tu...
so kwn2 doakan yg terbek tok kami yerp...


Photobucket

2 comments:

d i D a_LittLeBaby said...

wahhhh sis ku yangku sayang ni nak tunang dah..cograt!!!clap2..congrat!!

(termenung seketika)

aku bila lagi.......

Naniey said...

wakaka...lg 2 mggu la dik..hurm...nanti tibe ms tuk adik gak..jgn risau