Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Monday, March 2, 2009

hari ini dalam sejarah

hah..korang igt tak tajuk en3 aku nih??dulu lau tak silap aku de 1 rncgn kat rtm..aku tak sure taun braper..hahaha..sj je ako buh tjuk tu en3 hari ni,,sblm ni aku wat entry sb tag n awrd..so ni just nak cite2 j la..pasal weeken n today of coz..
weeken ako tak g mn2 pon..aku melepak kat umah..like i said..ako menafaatkan cuti..hahaha...betul2 manfaatkan la kan..(byk kan la pulak) heheh..tido puas2..bukn slalu leh tido puas2..n bile de pluang..gunakkan dengan sepenuh hati..hoyeh..mmg suke lagi suke bile my hubby dah balik hari ahad..tp tak kuar okey..sb hubby letih kn drive..ako pon lth gak..hahah..letih watper???tido..past mkn nasi tak..hahah..gara2 mau diet..mkn biskot jerk..mmg giler cik comel ni agaknyer..hahaha..hubby dah bebel2...wat don no jerk..
pastu tengok citer my girl..lyn sorang2 smp kul 2 pg..perh..mmg syok giler...duk umah..hahaha..mule2 layan gelak tengok citer tu..last2 sedih la pulak..aku pling tak suke part2 sedih nih..tp lyn gak lah..alang2..heheh..(pe motif ltk pic ni???) akn diterangkan kemudian..wakakaka..
hah...smlm tetibe jer bb ajak nek moto..huik..pelik dan agak teruja..tp tak xcited sgt sb da ptg..heheh..aku ty moto sape..hurm die ckp moto kwn die..kebunyian yg agak pelik..tp mlas nak ty lg..mls br bg tau...die nk beli moto..siap send ag pic..hurm..not bad la..
sb ako penah bg tau die yg aku nak g cuti2 malaysia konvoi nek moto bercc bsr la kan..lau takat moto skuter..nek moto aku je lah..hahah..
tp alih2 hari ni jumpe..tak jd la yang nak beli..heheh...ako snyp je lah...i don mind lau de nak bl,,sb tu duit die..so aku msg ty balik..tul ke taknak beli..erm..taknak..sb nak smpan duit nak ajak aku g shopping..
wahhh.....terharunye..hahaha...tp aku bukn jenis yg suke shopping k...
so aku ckp la..simpn duit nanti wat kenduri kawen...
die taknak..die ckp la nak g cuti2 malaysia..eh eh..penin..penin..paper pun ako skong jerk..hehe..
sb aku akn termasuk dlm senarai cuti2 malaysia tu..hahaha
siap ty ako nak g mn..hahah..sonoknyer..tp ako keje ssh nk cuti..wakaka
hohohoho,,,i don mind..tu bisa diatur..hahaha..sonoknyer...

*motif letak pic tu..sesajer jerk..hahaha

Photobucket

No comments: