Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Tuesday, March 24, 2009

housemate ker???

MyEm0.com hi uall...see se cam dh lm tak update blog..padahal br jer smlm wat tagg dr dida..MyEm0.com..ahaks...aku sbnrnyer ngah cakit ni...cakit pewut..MyEm0.comcakit sgt2..huhuh..tp takper..aku gagahkan diri ini..demi bangsa dan negara (eh pe yg aku meperek ni)..adoyai..tslh plak dah...owh...tegok kat luar...smbil memandag cermin aku berkata..alamak hr gelap nak hujan kah???MyEm0.comadoyai..mcm mn nak balik nih???adusss....takper2...cool2...kiter tgu jap ag berlalu la agaknyer awan yg mambawa air hujan..wakakak,,ayat sastera abis..hahaha..so dgn tenang tgok pc balik...tp lam hati..gundah gulana td ayat nak sdpkan ht jerk..tp sbnrnyer...kelam kabut..hahaha..ye lah dtg keje rempit..tu lah akibat dr dgl+takut..bb suh drive kete taknak.. skang dah ssh ht..takper2MyEm0.comabaikan jap..kite concern kat ent3 ni k..hehehhe...
owh..sbnrnyer takde per pon nak tulis..tp td kan..scroll blog sendri smp page bwh skali...MyEm0.comalamak..skali ternmpk plak...10 day untilllll..hah..lg 10 hr...huhuhu..cam ssh ht jer..wakakaka...tp cooll..aku kan cooll..hahaha..mls nak citer pasal tu..akceli nak cite sal housemate aku..hahahah...
dulu berani tak brani aku leh duk umah sewa sorg2...MyEm0.comsempoi tak???wakakaka...hurm aku bkn taknk cr housemate..tp takde org nak duk n aku..wakaka..(padahal mg taknk cr)..heheh..tak suke duk rmai2 nnt mcm2 mslh...tp tetibe jerk kwan kpd kwn ak ni cr umah..die dpt keje area tmpt aku keje..so ty aku..de umah or bilik tok disewa...so aku ckp ade...skang ni kire cam de housemate la..walaupon jrg jmp kan....sbnyer..aku keje pg..die pon keje pg gak..pe kes ni???heheh..hohoho die g keje awai..aku g keje kui 9..so die g keje aku lom bngun...lepas subuh tdo balik..aku balik 5.30..die tak blik lg...balik lmbt...lau die blik awai..aku kuar..aku balik die kuar...MyEm0.comhah..cam ne nak jmp cam tu..hahaha..lau de hal pnting..aku msg jer die..hahaha...housemate aku nih cm laki ckit la...rambut pendek..cam tomboy..tp die tak tomboy..(jgn kutuk okeis)..hehehe..tp aku cam respect die la..sbnyer rase die tak tggl smyg n walaupon die ni tomby (bukan tmboy mcm je) tp die tak free hair..de gak die ttp kpl n key or pape jelah...mcm ok lah aku tgok kan...sweet jerk..hehehe...MyEm0.com
Photobucket

2 comments:

Nazifa said...

waaaa...
brani nye sys dok sorang2..
x takut kew??
meh ifa temankan..
ngeh..ngeh..ngeh..

Anonymous said...

selamat bertunang