Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Wednesday, October 28, 2009

2 biji kurma 1 gelas susu

Salam

pagi2 ni la sarapan aku..
2 biji kurma segelas susu..
n tambah la ckit mknan len..
roti ke...kue2 ke..
pastu asid folic..



dulu aku tak suke minum susu ni..
bau pon dah tak boleh..
tp bile dah rs cm tulang tak chat...aku try2 minum anlene
n ges wat..hehe
leh da minum ckit..so skang ni tak ssh sgt la nak minum susu anmum ni
lg pon tuk kechatan gak kan..

hari ni aku rs aku half day je..
ptg ni dah nak gerak g kltn..
so mmg tade update tuk ptg ni mugkin..lau sempt n de idea
terupdate la blog ni..

see ya

5 comments:

asna cute said...

take care kak ....

eida~fatiha said...

~leh gak adik minum susu..
~akak langsung xleh minum..
~loya semacam jew..
~selalu layan soya jew..;p

imHepPie said...

pegi baik2 eh sis

lady milk said...

saya suka giler minum susu, tapi tak suka kurma :(
memang bagus tuk kesihatan kalo mkn kurma lagi tuk preggy mommy mcm awak !

atiQah adNan said...

sweettnye.. minum susu baik juga untuk kesihatan kan..