Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Friday, October 9, 2009

Berbuka puasa

Salam..
smlm berbuka puasa dgn msk lmk ikan,sup ayam n ikan masin..
syok sey..
en.A(mrujuk pada suami) makan byk..
hehehe..sgt suke bile die suke



*gmbar dari goggle

hari ni tak tau nak masak pe..
ngah pikir ni..

**arini hari ke3 puasa..

5 comments:

mAr@ZiEy said...

sy plg suke klu berbuka ngan ikan masin..kire tu da ckup nikmat..hehe

asna cute said...

lagi berapa hari kena gnti kak? ker akk pose suant 6?~

imHepPie said...

mkn chicken chop nak???

Naniey said...

to marziey- heheh..haah best kan

to asna - akk pose sunat + ganti..buat 2-2 skali

to mimie- chikenchop...erm..tak terase nak mkn..hikhik

IxoR@ said...

makan nasi putih dgn ikan masin pun dah cukup berselera....

;D