Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Tuesday, October 20, 2009

spare-rethi (paham ker)

Salam..
lau boleh abaikanlah tajuk tu erk..
ni cite dah basi dah..tp aku tk kire..
nak publish gak kat cni..

teringin sgt nak mkn spegeti, berbuka puase hari ke6 mgu lpas..
so aku msk ler..
simple jer..tp skang rindu nak mkn lgi...
hish..tp nak msk mls lak..coz ari ni kn mkn sesorang..
hubby kn Outstation..

**pic from goggle

gune resipi kat tenet tp aku byk modified..
tambah itu ini..

nyum..nyum...lapar la

**lately ni selalu je smput+leteh..haish..

6 comments:

mAr@ZiEy said...

I Love that food..hehe..kak..nnti pos kat sy tau..hehe

Naniey said...

auwe,,,heheh..baiklah..

asna cute said...

wahh sedap~

hmm letih. minum kacip fatimah yea sis ;)~

Naniey said...

asana-kacip fatimah erk???...ok akn diprtimbngkn

sI tEDI said...

masak sendiri lagi puas kan?

Naniey said...

hehehe..haah....bile2 pon leh mkn