Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Monday, October 5, 2009

Selamat Pengantin Baru

Salam..

last week 3 hari berturut2 de undangan majlis perkahwinan..
tp yg peginye mlm jumaat n ahad jer.
hari sabtu tu pnt, suh hubby je pegi..
kire ok la ..sb ahad tu kami g skali..
lg pon org yg sm..mls nak pegi byk2 kali..
hubby kn g sb kawan baik die..

**mas kahwin,hantaran dan gelang



kedua pngantin ni kwn hubby..
bercinta dari sekolah lg..
mmg bgus diorg nih...
cantik diorang mlm tuh..
Selamat Pengantin Baru tuk diorang ni..
semoga kekal hingga akhir hayat


*hari ni puase..nak msk pe tuk berbuka yerp..

6 comments:

asna cute said...

Woooo berderet jugak ek.. kwn sis kawin.. lepas tue msti ada yg berlumbe2 sape dpt bby dulu hehehe =)

Naniey said...

hahahah...betul2...start mgu ni...smpla bln 12..de je undangan..huhu..tp tak tau dpt tak pegi..

miss hirose said...

waaaaa beshnye tgk org kawen ni..
ble la dpt kawen ni..kekekekeke

Naniey said...

to sue - hhehe...InsyaAllah da smp seru su nant...su pon akn kawen...tau

imHepPie said...

berchenta dri skola???waaa beshnya...

LuVidA^^ said...

canteknye pengantin...
=)
bahagia betol tgk org da kwen ni