Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Monday, October 19, 2009

Pulau Tioman trip

Salam..

e..ramai yg ckp aku g honeymoon..
ekcely bkn g honeymoon lor..
bagi kami tade istileh honeymoon..
sb kami bile2 pon honeymoon...
kami pegi jenjalan jer..kami ni suke cuti2 malaysia..
so jgn ty g honeymoon ke k..

seronok pegi lau sekali sekala ke pulau..
tp lau tiap2 kali pegi aku rase tade yg terujanye kan..
but ni first time aku smp..aku dah nmpk ikan..
so teruja sgt2 la nak g snokling kan..

aku g tak lama..semalaman je..
sj jenjalan n taknak pi lm2 sb tade aktivit yg best pon..
selain snokling n skuba..
yg len biase2 je la..
jungle tracking, papela lagi...

aku dtg nek kat jeti Mersing..
dulu kat Tanjung Gemuk pon de Jeti tp dah ttp tahun lepas.
tak sure sb pe..
harga tiket standard
RM70 2 way means pegi balik tuk dewasa..
kanak2 aku tak sure sgt
lau peak hour tak tau la...rasenyer sm je..
so lau rase teruja..
pegila korang jenjalan sn..


7 comments:

Bro Framestone said...

byk happy jalan2 dgn insan tersyg....

cdg mahu bercuti la... erm bila la waktu sesuai nk apply cutik lame2 nie

www.broframestone.com

husni said...

cuti2 Malaysia..baguih..whose blm ada kesmpatan lagi untuk bercuti2..skang dah final..so sibuk sikit dgn asgnmt dan pelbagai lagi aktiviti...

Nazifa said...

bestnyeee akak leh jalan2 makan angin ngan hubby...
len kali akak ajak jln2 kat KL lak ek..
leh kita jmpa..hehe..

Nazifa said...

bestnyeee akak leh jalan2 makan angin ngan hubby...
len kali akak ajak jln2 kat KL lak ek..
leh kita jmpa..hehe..

Nazifa said...

bestnyeee akak leh jalan2 makan angin ngan hubby...
len kali akak ajak jln2 kat KL lak ek..
leh kita jmpa..hehe..

meo188 said...

kelas lah gambr... menarik :)

imHepPie said...

waa besh2..xde buah tgn ke sis ehehe