Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Tuesday, October 6, 2009

Hari Raya Aku

Salam..

balik2 je raya..aku tak cite ag raya aku camne kan..
yer lor..asik sebuk pasal wedding jer...sorri..tp de ke org nak bc??
ah pedulik la..aku tulis cni nak share n nak kenang ms tua2 nanti
hehe..lau tak direkodkan kan..tade la nant kt nak kenang2 balik..
ssh la kan.



raye hari tu kiteorg tade pon tgkap gmbr family..
taun lepas de...tp taun ni
tak terlintas lak nak amik kan..
lg pon msing2 bz
gmbr2 ank2 sedara je de amik


gmbr ni je yg di ambil..heheh..
muke aku de satu jer..ish2..tu pon tak pndang camera..ish..ish..
tp ok what kan..


*tau tak kat mn leh tempah almond landon

6 comments:

imHepPie said...

aih..da nak bis raya pon nk almond london lgi eh sis..hehe..ngidam eh..lalala~~

Naniey said...

lalalala..aish...idokle mengidam..cume nak mkn..hehehe

~ceRRy beRRy~ said...

akak...
cantiknyeeee layout!!!
ifa suke..sgt sweet mcm candy!
hik2...

eh2..lari topik..!
ehem2..xpe2..akak beraya duit hantaran bukan duit raya..
lg best!
bile nk belanja ifa????
hahahaha...tetibe jek!

Naniey said...

hahahah..uit leh lari topik erk..heheh

lady milk said...

sungguh kiut!!
kite suka :)

Naniey said...

hehehe..me acih