Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Wednesday, October 7, 2009

Puding Susu Koktail

*gambar dari Pak cik Goggle...sekadar hiasan

Salam semua..

Mlm isnin tu merajinkan diri buat puding ni
terase nak buat smthing..
godek3 internet jumpa resipi puding ni kat myresipi.net

so try lah..Alhamdulillah Mr.Husband pon suke..
ltk lam icebox lg sedap..
nyum..nyum..

**lau se nak buat leh rujuk kat website Myresipi




8 comments:

Framestone said...

nk sikit leh huhhuhu

atiQah adNan said...

waaa... serlah kerajinan anda dengan kadar segera!! heheh

asna cute said...

asna pose nie.. jgn la letk gmbr mkn huhu~

imHepPie said...

sedapnya..ni yg mcm nak kensel posa rini..lalala~~

Naniey said...

to bro - eh nak ker??dtgla umah

to sis atiqah - eh bkn sblm ni nani mmg rajin..muahahahaha

to asna-gulp...akk tak tau..sowi

to mimie-aiyakk..habeskan dek

Framestone said...

umah kat mane... klu dekat leh la.. klu jauh..kne fikir 2-3x gak..mne tahu on d way pergi dah habis

out of topic --> he...23x mne de bro parking ikut suka hati... parking kat tempat parking cuma xbuh kupon je

lady milk said...

sedapnya...
terliur kite :)

~ceRRy beRRy~ said...

sedapnyeee akak..
tgk gambar dia pn cam teringin nk try wat..
senang x akak?