Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Tuesday, October 6, 2009

berwajah baru..

Salam..

terasa segar bila dpt tukar baju baru kat blog nih..
sebelom ni dah beberapa kali tukar..n last skali yg seblom nih la kan..
dulu tunangan org,,
sekarang status dah berubah..so blog pon berubah wajah ckit..
keanak2 kan ckit n ke arah mkn2..
ye lah..skang nih rajin masak kan..
de geng makan...mmg mkn aje ler..

menunjukan yg tuan blog nih
blom lagi berumur..ahak..bukan tua yer..
harap faham maksud berumur dan tua..hahaha
tp still muda remaja..

eh hari ni aku terlebih rajin la nak updte blog..
knp erk..
abaikanlah..mood tgh elok ni
jgn ditegur..kang tak pasal2 tade modd..
tak update lansung..hikhikhik

7 comments:

asna cute said...

hehehe suke jer asna klu sis main tukar2 asna jugak mals nak tukar2 hehehe

Naniey said...

heheh..takpe..nant lau se nak tukar..leh tukar

imHepPie said...

chumey2 layout neh..rjin tul sis..

Naniey said...

rajin sb tade keje mimi..hehehe

mAr@ZiEy said...

cun..cun...

atiQah adNan said...

cantiknye tak pandai nak tukar template ni,

Naniey said...

heheh..nani pon just copy paste je akk