Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Friday, October 2, 2009

Minggu yg bz

::Salam::

morning all,...
kite stop dulu pasal kawen erk..
nant buhsan plak kan..

mgu ni agak bz rasanye..
start mlm ni ...smpla hari ahad..pack dgn kenduri kawen..
haish....mlm nant kwn hubby kawen..
knla pegi..lg pon dah knl ngan die n tunang die..
tak sedap lak tak pegi..

sok kenduri kawen gak..
ahad pon kenduri kawen gak..
waa...mkn gulai kawah lagi la..
nasi minyak la..
gumuk ler sy...
dah la sejak menjadi isteri ni (cewah)
asik masak jer...mlm2 pon mkn lg..
aiyakk..kn control nih..
nant bdn nek sape ssh???
aku jugak..hahahahah


semua org nak kawen...Korang bile lg??hahah


3 comments:

miss_eliana said...

lawa2 gamba naniey kawen..suke tgk..
erm..giliran sy lambat lagi kot..xabeh blaja lagi neh..huhu

atiQah adNan said...

nak kawen le ni pn nanie..

imHepPie said...

bile lagi kawen??

aaaaaaaa....

tolong carikan leh??