Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Monday, October 19, 2009

Apakaj???

Salam..
hi sume...last week de entry pasal jln2 cari pasal kan..
okies..

aku pegi...

.
.
.
.
.
.
ya disini..
kat mana erk..


Sape tau kat mn ni???
hhehe..nex entry citer erk..skang ni de keje ckit..


**mood mls giler nak pi keje...rase mcm nk ponteng jerk..tp erh..

2 comments:

asna cute said...

G honeymoon atas kapal hehehe.~

Naniey said...

heheh..yg tu coming soon dear