Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Tuesday, October 6, 2009

Lagi gambar kawen...

Salam..
ini gambar kawen versi kakak aku..
dlm camera die..
aku tak smpt nak amik..
so aku grab kat die punyer fb..
hikhik...
layan............

*my kakak, aku n ank sedara

*dgn kakak

*abg aku merangkap oficial photografer

*diri kiri,adek aku...kakak aku..adek aku yg bongsu, aku, abg aku2


4 comments:

imHepPie said...

apsal adek yg bongsu lgi tinggi neh..hehe

asna cute said...

owhh sis xde bunga pegang ek? klu ada msti lg cun hehe.. pape pun mmg asna solut ar.. sis jahit bead pink in white dress

sgt kagum okey! ;)

miss hirose said...

comey2 la sume..hehe

Naniey said...

to mimie - heheh..die mmg tinggi

to asna - haah..sis pon lupe pasal bunga tgn...

to sue -hehe..ye ke