Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Thursday, October 22, 2009

i like....

Salam..

hari ni aku bosan sgt..tersangat2 bosan..
dah la keje kn balik lwt..
arghhh....mls tul la.

sejak 2 menjak ni aku suke bc pasal mom to b
biasela xprience diorg kan..
dulu xcited nak bc pasal kawen2..
sebuk nak tau itu ini..
skang bile da merase kawen bagai ni..
elok plak syok bc ttg preggy lak..
korang jgn pikir bukan2 lak..
korang bkn leh kan..hehehe..

td ms lunch de g klinik..
de mslh ckit..kureng cihat..
tp alih2 tade plak air..
ish...sok pg kn g balik...

sok msuk keje lwt ckit ar....
ntah2 aku cuti terus..hahah


6 comments:

atiQah adNan said...

tak sihat MC laa k dear..
hee~ sume baru kawen pun mesti tak sabar nak jadi mak kan..?

sI tEDI said...

akukalau nak g klinik amek cuti jek.. malas nak soal jawab dgn MA yg over.. ekekekekke

asna cute said...

cuti cuti cuti cuti!

hehehe

~ceRRy beRRy~ said...

ehem2...
family planning :)

qaseh qist said...

nani...
tahniah...
wah.. xlama lagi jadi mama la..
fuyooo.. dasat sei...

FAWA said...

tahniahhhh....