Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Tuesday, October 13, 2009

Ahad - kenduri kawen lg

Salam..
kenduri kawen again??
haiyakk...tp takpe..selagi mkn free kite pegi..hehehe

ahad lepas aku n hubby dijemput tuk ke kenduri
adek kawn hubby..
gmbr pengantin mls nak snap sbnyer sgan ar..heheh
snap gmbr sendri je la ye..

mkn die mmg sedap..
kami mmg tgah lapar time tuh
mmg syokla mkn..
lau tak silap pengantin tu br umur 21 tau 22
sb kwn hubby sm muda
so adek die op coz lg muda kan..
skang trend org kwen mude kan..hikhik

start dr minggu lepas lg kami full dgn jemputan kawen..
antara tarikh kawen yg dijemput

17/10/2009 - kawan aku tunang
25/10/2009 - majlis bertandang sblh hubby
1/11/2009 - kawan hubby tp tak g kot
14/11/2009 - 2 tmpt n wajib pegi coz kawan hubby
19/12/2009 - kwan baik aku kawen

see byk kan..tp takpe aku suke g kenduri kawen
sb nak tgok pengantin..
turn aku dah lepas so..
tgok la plak kan..

pic tuan tanah mesti de tuk entprem kan...

**tinggal 2 hari lg puasa sunat 6

9 comments:

imHepPie said...

haha kenduri kawen lgi..lepas abes cuti skola bln 12 neh kene diet blk la sis..hehe

atiQah adNan said...

heheh memenuhi undangan ea..
saya je takde yang mengundang nie.,.

~ceRRy beRRy~ said...

trend kawen muda???
ifa nak kawen r pasni!
ngeh3....

Framestone said...

mkan free makan free....

bro pun ade je jemputan nie... nie pun tgh wat jadual ziarah org khwin untuk hujung tahun nie... yg bulan 10 nie dah full he..23x

sI tEDI said...

majlis bertandang? selamat pengantin baru!

miss hirose said...

berseri2 la muke pengantin baru ni..hehehehe

asna cute said...

lepas kawin asna tgk muke akak makin berseri ar.. serius xtipu~

asna cute said...

lepas kawin asna tgk muke akak makin berseri ar.. serius xtipu~

en_me said...

tuan tanah tewww.. ihiks