Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Monday, November 2, 2009

Update - tp mls taip

Salam semua..
hip...sowi mls nk updte awai2..tak tau nape..mod tak seimbang..
asik nak marah n bile mrh nak nanges..hukhuk..
tp berjaya dikawal..tak tau la balik nant sape kena..

okeh update secara laju2 yer

28/10 kul 3pm
kiteorg gerak ke kelantan..sebuah kete je..aku+mil+fil+hubby
de kenduri kawen sedara hubby..terpaksa ikut
walau pon mls..g pon bkn lm kejap ke..soknye dah balik
sgt leteh tau..6 jam pegi 6 jam balik..
gambr tade...

fakta ttg kenduri tu la kan
*tak tau la warne tema pe..sb pelamin warne hijau+kuning..
hiasan bilik purple..
*then pengantin lelaki dtg ptg..kul 4pm..
tak smpt lansung nak nengok pengantin lelaki..
*simple je kendurinye..tp meriah la gak..
*tp tak brape suke tang lauknyer..huhuhu

ok..done..then dlm kul 3pm 30/10 kami gerak balik..

n de lg agenda kami pada sabtu dan ahad lepas...- yg ni updte kemudian sb gmbr
tak uplod lg..

pg tadi pegi klinik buat buku..biasela buku merah tu..sesape
dah preggy mesti tau kan..
cek mcm biasela...urin lg skali,test hb,tekanan drh..
then mggu dpn kn g lagi..kn minum air gule..
euww..leh ke tak telan tak taula tu..
30/11/2009 ken g cek perut lak..
then appoinment ngan doc tak conform lg..

byk nau kn g cek weh..
uu...dah la cuti dah tade..
aku nak benti keje la..sb makin hari makin mls nak g keje..
makin hr makin la tade mood...uu

help me...


5 comments:

asna cute said...

yeayy yeayyy asna ada geng ngan mak Buyung~ gegege...

masal updat eheheh ;)~

Cobaan tue kena g jumpe doc selalu~ sabr yea sis syg~

sI tEDI said...

erhMmm.. pembawakan bduak agaknya.. jangan malas2 g keje.

kalau ada cuti lg.. ambillah cuti.. :)

~ceRRy beRRy~ said...

akak nk benti keje?
hmmm.. akak tgh xde mood tu kot skg nih..
kang dh lama2 mst mood tuh dh ok balik :)

Naniey said...

asna - hehehe..yes de geng

tedi - huaaa...cuti tinggal 2 hr je lagi...

ifa - huhu..ye kot..tp tu la..masih lg dlm pertimbangan nih

atiQah adNan said...

besenye ibu mengandung ni sensitif sikit betOl ke naniey?
waa.. lepas ni kena banyakkan makan.. heee