Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Monday, November 16, 2009

2+1

Salam..

hi uall...lm rasenyer tak ngupdate..
uall rindu ker??ops..terperasan lak..
sori guys..manyak mls lor..

ok lah start cite sabtu..

attend 2 kenduri kawen n 2-2 nyer kwn hubby
terpaksala bahagi2 ruang prt ni..
sb 2 tmpt pegi of coz la kn mkn kan
kang kecik ati tuan umah
even tak bape knl...

then hari ahad lak kami g men boling..
3 game skali..wah..lepas gian ni..
start kul 6 ptg..mujurla org tak bape ramai...
smp sakit2 badan hari ni..dah lama tak beriadah agaknyer
urat2 pon sejuk..hikhik

tade pic erk entry ni coz sgt mls..
mood mls seme nyer ade..so mcm ni je lah..

*sori yer pendek sgt..hikhik..just lepas gian update

4 comments:

sI tEDI said...

pendek pun pendeklah.. janji update!

imHepPie said...

wahh bawak baby gi main boling eh..da besa2 nnti mesti hebat hehe

~ceRRy beRRy~ said...

hehehe..
mood malas akak mst sebab sengal2 tulang x abes lg kan... :)

akak, upload la pic terlatest!
nk tggu mommy to be :)

Naniey said...

si tedi - hikhik..wokeh

imheppie - heheh..amin hebat smp peringkat tertinggi..hahaha

ifa - heheh..nak tgok muke akk yg cuby ni ker..