Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Wednesday, November 18, 2009

Mcm mn nak berubah?

Salam..

hr ni lwt ckit update..
bkn per..ms byk...tp mls lg byk + tade idea
so mmg lmbt la kan..
lg puak hujan memanjang hari ni...lg la..
sejuk jer..jari pon beku..haish..

korang perasan tak..
lepas je nani kawen,nani jrg berblog..jrg update..
just rajin melwat blog kengkawan n jrg jugak meninggalkan jejak kt blog korang..
bkn taknk jejak, kengkadang tak tau nak komen pe..
pagi2 mest jenjalan ke blog korang dulu..
bc cite korang..
jgn plak nani tak tingglkan jejk korang kecik ati yer..
nani jenguk cm tak de jejak jer..no coment..
jgn ckp nani sombong lak..
perubahan cuaca kot mempengaruhi mood..
hah..slhkan cuaca lak..

sbnrnyer nani pasan gak..
dgn diri ni..byk sgt perubahan lepas kawen..
tp pangai mcm dulu gak..sesetengah perkara tu yg berubah..
kalu kearah kebaikan takpe..ni tak lg teruk..
mcm makin mls..leteh jer..huh..
kengkadang nani pon tak pham..
tp de gak kearah kebaikan..mcm rajin la ckit msk..
rajin picitkan sisuami..
pe ag erk..heheh

sok smbung k...


**de tak tips sng bangun pagi????huh...

7 comments:

asna cute said...

hoho... perubahan yg dibawa oleh bby la tue hehe tabah yea kak~

meo188 said...

erm... sebelum tidur, ckp kat bantal awk nk bgun kul berapa :)

~ceRRy beRRy~ said...

senang bgn pg??

akak kene tdo awal waktu mlm..
dan jgn pk kan yg berat2 ms nk tdo mlm tuh =]

Naniey said...

asna - hurm..akk pon pikir mcm tu gak lah..heheh...

Naniey said...

meo - oh mcm tu erk..mmg leh bngun pg ker???

Naniey said...

ifa - heheh..yup..skang ni pon akk blaja tido awl dah..lau dulu tak pukul 12 tak tido..sb biasa tido lwt kan

atiQah adNan said...

kunci jam gerenti senang bangun pagi hehhe