Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Thursday, November 19, 2009

Sejuk

Salam..

wahh..dr smlm lg ujan kat cni..tak benti2..
sejuk kkkk...

hari ni lebat gak la...erm...
tak nmpk lg matahari..heh..
dah nm ujan takkan matahari nak kuarkan..ish..ish..

oo...nak cite ni..
smlm masak spegti lg..
nak abeskan bhn2 yg hari tu..
skali sos plak dah berkulat..
letk lam peti sejuk pon leh berkulat erk..uu..
terpaksa beli yg len..
msk gak la..

tau tak nani heppy sgt..
sb...hubby nani mkn 3 kali tmbh..waa..heppy tgok die mkn camtu..
pastu tengah mlm tu mkn lg..ish..ish...
laki sape nih..heheh..
seronok bile die mkn by..
itu menandakan sdp..hehehe..



4 comments:

Framestone said...

ish malam jumaat pun sejuk ek ge...23x

gurau je noh..jgn amik hati

www.broframestone.com

Cik aiNa said...

heee..bestnyer camtu kan.
tunang aina..blom masak lagi..dah kutuk aina masak x sdapp..hohoo.
sabo je la

Naniey said...

heheh..op coz

Naniey said...

cikaina - hehe..die saje je tu..kang bile dah rs..tak cukup..