Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Monday, November 23, 2009

No apdate

Salam..

sgt mls mau update..

tak tau bape hari...mau menyunyikan diri..

jgn risau blog korang akn dijenguk cume update je tade..

:)

3 comments:

mAr@ZiEy said...

blog sy jenguk tak..kalau jenguk sila la tinggal la jejak..hehe..

Framestone said...

no update... so nk komen...
tp dah terkomen... so kne la ade update he...23x

so beli pantun bro di atas ek he..23x

peace!!

www.broframestone.com

Naniey said...

heheh..okies