Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Thursday, November 5, 2009

beranikan diri..huh

salam

hi seme..uit hujan ja kat cni
smlm tido mmg syok ar..hujan..sejuk je..
hari ni pon ujan ag..nak g keje pon ssh tau..
slalu kan drive scoot tu..
hari ni..terpakse dan memakse diri sendri
beranikan diri drive myvto tu..

huh...drive pegi keje Alhamdulillah selamat smp..
balik kang..haiyoo..leh ke tak kuar parking nih..
haish..

ni first time drive kete
sesorang n pegi keje..
slalu de En.suami ..hukhuk
beranikan diri yok...


*mlm ni tido sesowang..hukhuk.. :(..

7 comments:

atiQah adNan said...

hujan mmg best tidO woo..
fakta tuu..
wahh naniey bawa kete bestnye..
bawa kete leklok tau dear..

Naniey said...

uuu..best mmg best..tp tuhan saje yg tau..heheh..baik kak

~PakKaramu~ said...

Do'akan saya selamat mengerjakan haji

~ceRRy beRRy~ said...

hubby akak outstation ke?
cian akak..meh tdo ngan ifa meh!
hik2...

bawak kete leklok.. =]

sI tEDI said...

hati2 memandu.. sekarang mmg musim hujan.,

Hisham said...

hye salam jengah..nice blog...kite tkr link k..

Naniey said...

pakkaramu - Amin..semoga selamat pergi dan pulang

ifa - haah die outst..huuhu

sitedi - yup..InsyaAllah

Hisham - okies