Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Wednesday, November 11, 2009

Glukos...

Salam..

hari ni masuk ofis lmbt ckit...dah dkt kul 11 pon
pagi td g klinik..awal2 lg..sb hri ni kn minum glukos tu la..
air gula...tunggu lam 1/2 jam gak..
ramai gak yg kn minum air gula nih..
tp boleh lak glukos tu tak ckup..heheh
de yg kn wat nex week..
nani nak hari ni sb mls nak g 2,3 kali
igt leh setel terus..
rupenyer kn tunggu 2 jam..
sblm minum dah kn amik drh..
lepas 2 jam amik drh lg..

dah la kn puase..lapar ni..
seb baik dah leh mkn...
maknanyer puase dr smlm smp kul 10 td jer..
nnt leh la tau result 30/11 g lagi skali..
yg ni cek perut la..

tak semua org mengandung kn minum glukos ni..
mcm nani mak de sejarah kencing manis..
de yg sb byk kali gugur..kn gak minum..
terpakse la..nak baby sihat kan..

**hah td jump ngan mamat yg tgh hidu gam..siap blok moto nani lg..
takut woo...eee..geram pon ade..

3 comments:

sI tEDI said...

he he he..
glukos pun glukoslah... banyak prosuder dia kan sampai lah saat melahikan nanti..

nasib baik mamat hidu gam tu tak apa2 kan kamu!!

asna cute said...

jumpe doktor jgn lupe tau.. semoga sihat selalu~

miss hirose said...

nani beshnye kan kmu pegnen..
seronoknye...