Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Tuesday, April 14, 2009

tido kat ofis???

bg sesaper yg slalu ngantuk kat ofis letey sgt kan..elok lah gn pelekat nih...
lekatkan dgn sempurna..wakakaka
tp lau lm sgt mt anda tak berkelip..mayb ade yg akan terperasan..lg2 lau anda tidur berdengkur..hahahaha..so hati2..jgn smp terkantoi...

hehehe..camat mencube..hahahaha



Cik Comel MyEm0.CoM
___________________________________________________
Terima kasih kerana sudi membaca ent3 ini..komen anda amat dihargai....('_')___________________________________________________

7 comments:

boboiz said...

menarik nie...mana nak beli pelekat mata ni.uhuhu

inn said...

tak senonoh.hehe

Minister Of Mind said...

ahaks......kelakar

Naniey said...

to boboiz - knp tak tingglkan link..wakaka..tak tau lah jual kat ane..ala lukis jer

Naniey said...

to inn - hahaha..mmg tak senonoh

~ceRRy beRRy~ said...

hahaha...
kak naniey..nk pinjam utk exam nnti leh x??
mane le tau kot tertdo sbb pnt pk..
ngeh3....
nk order nih...ngeeee... =)

Naniey said...

kah..kah..hep lau tido camne nak jwb exam cik ifa???nak kn ggt hidung ni