Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Tuesday, April 7, 2009

More pic engage

hehehe...smbung lg pic tunang..buknnyer nak menunjuk or paper..but nak kongsi n kengkawan
jgn slh fhm okies...thanks tuk seme yg wish tuk sy...sori sb tk jempot ke kenduri
bukan takmau jemput tp kecik2 jerk..
bile kawen nanti..cik comel akn pastikan kamu seme akn dijmpt..heheh
de yg ty cik comel...mcm mn perasaan ms tu ...
of coz nevers sesgt..seb bek de member teman ms tuh..
kirenyer borak2 mcm tak de pape yg jd kan..heheh pandai x??
then bile nak sarung cincin tuh..dah tak rase paper..coz bkl mak mertua tu agak sporting..heheh
so simple n sng jerk...Alhamdulillah selamat jugak akhirnya..
so skang cik comel dah jd tunangan org...so not available anymor..kah.kah.kah.
no gatal2 lg..no men2 mt okeh..hahaha
ramai yg nasihat bile dah tunang ni byk dugaan..byk cabaran..n bnyk mkn..ops silap..
seme bende byk lah...kah..kah..owh yer ramai yg ckp gk cik comel dah makin cubby betul ker kengkawan??
kah..kah..kah..ht senang la ktkan...tp taknak cubby sgt...nanti len plak jdnyerkan...
so cik comel akn dgr nasihat rakan2 dan org yg berpengalaman
ape yg penting kerjesama...heheheh
doakn kami bersama selamanyer yerp...terima kasih tuk seme tak terlist nm kat cni sb byk sgt..heheh...thanks bebnyak tuk wish tu yerp
-Sis dida
-sis ifa
-princess (rieyn)
-ixora
-sis qaseh_abady
-sis inn
-Cikin
-sis naurah
-comot
-qaseh qistina
-herlequin
-sis danya
-cik angah
-asz
-sis ynaa oh ynaa
-dyan snaa
-miss cahaya
-ijechan
ekekeke...lau yg tertinggal tu sowi k..hehehe...ssh tau nak list seme nm nih..kekekeke...syg kamu seme..





Cik Comel MyEm0.CoM
___________________________________________________
Terima kasih kerana sudi membaca ent3 ini..komen anda amat dihargai....('_')___________________________________________________

7 comments:

ijechan said...

tahniah again!! =D

Naniey said...

me acih ije

IxoRa said...

Ermm...nak tanya ni. Berapa lama bertunang? Hiks nak gak merasa nasi minyak cik comel :P

~ceRRy beRRy~ said...

waaaa..
sys sudah jd tunangan 0rg..
klu ifa nk main2 mata ngan sis bole enggak???
ngeh3...
[^_^]

asna cute said...

wahhh dah jadi tunanagan org~
Harap asna tak terlambat nak wish nie...

Selamat bertunang~ (dh selamat dah)
huhuhu besttt yeaaaa... tetiba asna jelez lak... psst tumpg taya~ mase nak tung tu... cikcomel puye tung dtg sendri jumpe parents comel ker? or comel ckp comel nak tung jer ek? hehe

saje taya nk amik pengalaman~ itupun kot sudi berkongsi Wink!
=)

Naniey said...

to ixora - hehehe..paling awl pon hjung taun berlansungnyer..tp tak sure lg..

to pricess - hep nak kn cubit pp ker??

to asnacute - owh yg tu cik comel bg tau mak sendri..lg pon mak dah knl tunang cik comel sblm nih..

Cik Angah said...

ck comel..smga berbahagia sokmo ;p