Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Friday, April 17, 2009

Award today

:: RULES ::
** Copy image di atas
** Tulis sebarang komen mengenai pemberiannya
** Beri kpd mana2 bloggers yg kamu suka (unlimited)
hehehe...tadi aku cebok wat header...pastu tengok de awrd dr sis eida fatiha..
thanks kak bg awrd nih..syg akak...len kali
lau ade bg lagi erk...hehehe
sis ni aku knl kt blog gak..sm n seme follower aku n seme kwn2 kat blog nih..
thanks sesaper jd kwn sy...syg kamu semua...


-awrd ni aku nak bg kat semua yg bc ant3 nih,,hehehe..amik tau jgn tak amik....


Cik Comel MyEm0.CoM Thanks yg sudi membaca

3 comments:

ijechan said...

ololol.. tomeinya header baru!

Naniey said...

ececeh...me acih..bangga jap..wakaka

qaseh qist said...

hahaha namow amekla.. hahaha