Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Monday, April 6, 2009

Salam Kembali

hi..salam seme...pe kabar uall seme..windu kat korang seme tau..

memandangkan cik comel agak sebuk hr ni...tp permintaan nak tengok pic cik comel pon rmai..bg tak mghampakan korang..cik comel upload yg nih dulu k..sowi tak seberape picnyer..sok akn upload lg k..sbr..

hehehe......syg kamo

Cik Comel MyEm0.CoM
___________________________________________________
Terima kasih kerana sudi membaca ent3 ini..komen anda amat dihargai....('_')___________________________________________________

11 comments:

princess_elaisya said...

ai...alalalaaaa...comey nyerrr...
cuwitttttt cangat...... congrats yer...bila weddingnyer????

Naniey said...

heheh...thanks rieyn...owh..lom ttpkan tarikh lg...nanti dah ttp nani jmpt k..hehehe

~ceRRy beRRy~ said...

waaaa...
akak tunang warna pink yep~!!
i likeee...!!!
hehehe..
c0mey la kak..
aduhaiii... cair neng0k nih..
ngeh3...
x sabar mau tggu akak update agy es0k...
=)

~AwanDanya~ said...

wah..dah bertunang dah die.,.tahniah eykkkk...

naurah makwa said...

so cute..pinky lagi..

Cik Angah said...

jemput cik angah jugak taw ;p

IxoRa said...

Congratss....wah, hari bersejarahnya bila comel ?

:D

Semoga berbahagia....

Asz said...

pink jugak ke? hehe.. kite pon time tunang dlu warna pink.. hikhik.. tahniah eh..

Naniey said...

to seme yg komen..hehehe..thanks sb wish tok naniey..so sweet kamu..sb tu lah syg kamu..hehehe...nanti dah ttp tarikh nani bg tau n akn hantar kad k..hehehe tungguuuuuuu.....

~AwanDanya~ said...

akak kat opis jer mesti xleh nak jerit kat chatbox naniey..akak jerit lagi kat sini.....mownink naniey..

eida~fatiha said...

salam dik..
selamat bertunang..
semoga kekal dan berbahagia selalu..