Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Wednesday, April 8, 2009

hari yg pelik tok aku

hi salam mornig uall...huh...so tired lorh...herm...MyEm0.com Smlm d*** tul...dah lah tdo dah lewat...tak boleh plak tido..huhuh..korang paham tak???kahkah,,mesti tak kan..aku pon tak fhm...MyEm0.com
camni citernyer..ok smlm mmg aku tdo agak lwt..dlm 1 am mcm tu..pastu tido 2jam terjaga lam area kul 3 lar..tp pastu aku try tok tido balik..misi berjaya...dpt tido..
MyEm0.comtp...huh...kul 4 am sdr balik...mak ai..okiey2..aku try tido balik..korang agk2 aku berjaya tak lm misi kali ni???
hah...slh...aku tak boleh tido..arghhhh..tensionnyer...se mau nanges..seyes..
takper sbr lagi..golek2 guling2...tak boleh gak..hurm..dah kul 5...
hurm...cube lag tok tido..n aku tau misi kali ni mmg takkan berjaya...MyEm0.com
so...aku mmg tak tido dr 4 am smp la pagi,,,cam weird kan..
hahaha..aku tak penah mcm ni..tp hr nih..tak tau knp..
kul 5.30 am bgun bukak tv..tgok tv...
slalu aku akn rase ngantuk bile tengok t...tp hr ni mmg cukup pelik lah bukan...
hah..mmg tak tdo...so aku decide g mandi...
mcm tak cy kul 6 am aku mandi..wakakaka...
sile jgn pelik yerp...
smbil tunggu kaul 9 nak g keje..aku wat lah ckit munge telor..
tok wedding nanti..kui..kui..
hur,,,hari yg pelik lah bukan....
MyEm0.com
Cik Comel MyEm0.CoM
___________________________________________________
Terima kasih kerana sudi membaca ent3 ini..komen anda amat dihargai....('_')___________________________________________________

2 comments:

Shitsurei shimashita said...

jgn banyak pikir cik comel sblum titon ti slalu pening2.
buat bunga telur..bile yer tu?
stand up and cheerss:)

Naniey said...

to shitsurei..hehehe..tak byk pk pon..tp ntah lah...lum tau ag bile