Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Wednesday, April 22, 2009

Tag rieyn

tidakkkkkkk..aku di tag oleh rieyn
aha...nak taknak kn wat k..heheh..nway..thanks to u dear..

1.download fav foto using photofunia.com..
-done

2. do u think u r hot???
of coz hot...hr sgt pns...rase cam perit tau kulit kn chaya matahari...

3. y do u like this pic??
i like...pic kat duit..uuu.sape taknak???jd gabenor pon org tak ltk pic kat duit..hehehe

4. When was the last time u ate pizza??
hurm...3 miggu lepas kot..mayb...

5.The last song u listen
lupe lorh

6.what r u doing beside this
hurm...nothing

7. What name u prefer beside ur's
none...

8.8 people to tag ???
oho....sesape jelah...cian plok nak bg nih





Cik Comel MyEm0.CoM Thanks yg sudi membaca

7 comments:

~ceRRy beRRy~ said...

alamak sys..
nk pinjam singgit...
nk wat beli choki2...
kekekeke....

miss_eliana said...

kite pon nk jugak.... USD ke, hape 2... hoho~

Naniey said...

to ifa - haip...duit kat bank..nanti akk bg...wakakak

Naniey said...

to eliana - oh..boleh..no akaun nani bankin..hahaha

ije said...

high taste! muka kat duit. haha. bila lg kan? =D

Naniey said...

to ije .. tau takpe..hehehe

PJ selamba said...

katakan tidak pada tag!