Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Tuesday, April 28, 2009

Mari menjahit manik

hi...heheh..ops..salam tuk korang seme..

hohoh..tajuk ni cm keayuan..keibuan gitu..kahkahkah..

takdelah..ni mmg sesajer jer..aku dah jahit beads ni dah lm...tp lupe nak upload pic n wat ent3..

aku wat tuk baju sendiri jer..wat ms nih..lom lg amik upah k..heheh

tak yakn dgn diri sendri lag,,

kang amik upah tak cantik..

org komplain..huhuu

so bek wat tuk diri sendiri kan....




Cik Comel Thanks yg sudi membaca

11 comments:

IxoR@ said...

Tangan yg kreatif...

:D

Naniey said...

ekeke...ade2 jer

~ceRRy beRRy~ said...

cantik gak kak..
nk tempah r camni...
hehehe...

Naniey said...

to ifa - hep tempah??lau tak santek pon kn pkai k..hehehe

:: qaseh_abady :: said...

Waa..Sis, qaseh memang minat nak belajar buat manik2 kat baju tu...Tp, mcm mane erk? qaseh nak try belajar ler nanti;)

ije said...

dah lama x main jarum. dulu suka wat cross/bead stitch. jahit manik kat baju penah buat sekali. tak sanggup nak wat. lambat.

*kalau boleh nak trus siap. naniey tlg buatkan le? haha

ije said...

dah lama x main jarum. dulu suka wat cross/bead stitch. jahit manik kat baju penah buat sekali. tak sanggup nak wat. lambat.

*kalau boleh nak trus siap. naniey tlg buatkan le? haha

Naniey said...

to qaseh..heheh..lau de minat ..bek blaja..heheh..sb mnjahit nih boleh buat duit tau..nani tak blaja n sesape pon..tp search kat goggle n design sendri

Naniey said...

to ije - hep..hahahaha...ije nak suh nani jahitkan..heheh..boleh tp tak cantek jgn slhkan nani,,,hehehe..

.ArianiAizat. said...

teringin nx blaja jahit beads gak!!
pakai benang biase ke??

;)

Naniey said...

to ariani - haah pkai benang biase jer..heheh..akceli sng jer nak jahit beads ni...just kn sbr n kreatif je