Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Friday, April 17, 2009

hohoho....bile mau pulang ya

Miss You Myspace Comments
MyNiceSpace.com
kui..kui...kui
hurm..dah seminggu MrF g outstationbermakne 1 week gak la tak jmp die..wahwahwahagak lama yerwindu sama die....tp ok gak kdg2 berjauhan ni..org kt ms tunang ni tak elok sgt slalu jmp...tul ker???
heheheh..ngah tau sik...sik mau tau lah
Myspace Comments"
Love Myspace Comments
MyNiceSpace.com
toin..toin...toin
fenin,,fenin
ade bintang2 atas pae ni..heheh
takper...nex week die dah balik....
so lehla laksanakan ape yg dirancang..hehe
so minggu nih duk umah jerlah...
siapkan bunga telur..heheh
wink..wink..excited wat munge telur
abih luke jari..heheh...
MrF marah..heheh
takpe..nanti hilang lorh
Bye Myspace Comments
MyNiceSpace.com

Cik Comel MyEm0.CoM Thanks yg sudi membaca

5 comments:

~ceRRy beRRy~ said...

wawawa..
x sabar2 yep mau weekend..
bestnye nk wat preparation kawen..
nk kawen gak~!!!!
ngeh3.... =)

an2raya said...

pening sudeh...

an2raya said...

bertunang, byk dugaan tu..hehe

Naniey said...

to ifa - wakaka..nanti ajk cik slamo kawen k..heheh taulah betapa xcited n tensionnyer wat preparation ni tau..hehehe

Naniey said...

to an2raya - yup..thanks...