Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Tuesday, April 21, 2009

interview oh interview

23/4/2009 aku de intview kat Kolej Profesional Mara..
hurm...tmpt akk aku ngajar...
jawatan???owh itu dirahsiakan...
aku bukn takmo g...tp..
manyak masalah lau pegi la...
sekali pk nak pg...2 kali pk takmo pegi..
lau takmo pegi pe alasan aku nk bg akk aku??

Cik Comel MyEm0.CoM Thanks yg sudi membaca

11 comments:

d i D a_LittLeBaby said...

akak pg je la...teray....

Naniey said...

tengok la dulu camne dida..heheh..ht kuat mengatakan tak mo pegi..hehehe

Amilrash said...

ler pergi ler.... maner tau ader rezekiii :)

~ceRRy beRRy~ said...

pe kata akak try pegi dulu..
dpt x dpt tuh len cite..
len kali leh pk..hehe..
yg penting mencuba..
gud luck akak comel =)

GeNeRaSi MaLaYSia said...

hmm..kalu agak ad peluang kt sane bek g..tp kalu rs xde peluang..cr tmpt len je..

♥princess_elaisya♥ said...

naper xmo g??? g jer dulu..terai...dapat x dapat blakang kireee....all da besh! [^_^]

Naniey said...

to amilrash..yup..thanks..akn difikirkan

Naniey said...

to cerry berry - mmg akk nak pegi..tp...lau pegi tuh...ntahla..de lah maslh dalaman..hehehe

Naniey said...

to generasi malaysia - yup...mmg itu semestinya...

Naniey said...

tp pincess - heehhe..yup..thanks..akn difikirkan

PJ selamba said...

hari ni ke?
good luck k!