Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Wednesday, April 1, 2009

owh..begitu rupenyer...

owh..baru aku tau yg.....
dragon ball de 7..kahkahkah...opssss..jgn mare sesaje men2...bukn pe..
nak menteramkan(tul ke eja) htMyEm0.Com...lalalala
owh...ptg nih pas balik keje..nak g amik bj yg telah disewa..then mlm nih nak g cr coklat...
cape nak cokelat agkt kaki????owh..takde ker..adoyaii..br nak banjer...
ok2..ms da tamat..len kali plak ek..MyEm0.Com
MyEm0.Com wink..wink...heheh..lalalal..sok balik kg...hahah..pg2 lg aku ak gerak balik...
slalu aku balik n akk aku..tp sok die balik lmbt lah..kul 3..adoyai..nak wat pe tunggu die..
lmbt bebenor..huhuhu..MyEm0.Com so dgn excitednyer ckp yg "sok aku gerak dulu lah" wakaka...
sbnyer de hal..nak tmph kek..nak suh akk kat kg...rase cam nak tmph sendiri..kekekeke...
saje mls nak nyusahkan die...
toin..toin...MyEm0.Com
erm..mlm nih nak beli cokelat aper erk???ferero rosher ker???cadburry??pasion??owh..
itu yg kite tak tau yer...MyEm0.Com
beli je lah..pape pun..janji coklat..hahaha
Cik Comel MyEm0.CoM
___________________________________________________
Terima kasih kerana sudi membaca ent3 ini..komen anda amat dihargai....('_')___________________________________________________

2 comments:

GeNeRaSi MaLaYSia said...

nk coklat...nk coklat..:D

Naniey said...

ekekeke..boleh2...agkt kaki ker???