Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Monday, April 13, 2009

away,...away


Morning....hr ni nak mulekan ent3 dengan publish award from cik angah..thanks to cik angah...
coz sudi melayangkan award ni tuk cik comel...sungguhlah terharu..hehehetime kasih memanyak erk cik angah....muahxxx..syg kamu...

MyEm0.Com



Memandangkan aku nih takde bermood nah menaip net3 buat ms nih...so mayb ptg kot nak publish story..

sepanjang weekend nih..mmg lah tersgt lah besh..heheh..

picnic + mandi pantai ..ekekeke..ops juga kite

ade story bout JANGAN TEGUR...

ptg nih la erk..hehehe

MyEm0.Com



Cik Comel MyEm0.CoM
___________________________________________________
Terima kasih kerana sudi membaca ent3 ini..komen anda amat dihargai....('_')___________________________________________________

4 comments:

Cik Angah said...

thnks...syggg..naniey..hehe :)
cepat2 post entry baru..nk baca n komen3..

asna cute said...

Cik comellll~~

mane story yeaaa nak tauuuuu~
cepat la update comelll comel comel comelll...
asna ngah kebusanan nie~..
Xde pun geng2 y update ar huhuhu...

Yg dah update semua asna dah bace ar huhuhu

Naniey said...

to cik angah..heheh..bek jap ag g nengok

Naniey said...

to asna cute mute - ekeke...dah update dah