Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Tuesday, April 21, 2009

Saya Syg adik

Salam n morning...hi uall...hope korg chat...
ent3 hr nih agak emo bunyi nyer yek...
ahah...bukn per..sejk 2 menjak nih...aku asik berfikir..terfikir...dan always aku igt MATI..
no wonder y...alway terbayang azab yg kite kn lalui kat sana nanti..
n aku takut kalu lah aku pegi tak cukup amal yg aku buat..see so...
don no execly y...hurm...bagus lau kite slalu igt Mati kan...
aku syg adik aku...
yup...aku de 2 org adik..2-2 nyer lelaki...
kiteorg agak rapat, bukn agak..mmg rapat...
gaduh pon n diorag...suke pon n dieorag..nanges pon kdg2 n diorag..(yg ni tipu k)
heheh...no...mmg kebykan xtvt aku bnyk n diorg..
even diorg slalu buli aku, aku syg diorg...
aku de akk..tp kitorg mmg tak rapat lansung..diorg kawen ms aku ngah kecik ag...
akk aku lg sorg tuh 13 taun dah g blaja jauh...die pandai..dpt skulah sains..so mmg jauh la pg..
so aku tinggal n adik aku 2 org tu lah..dr kecik smpla aku form 5..
so nak taknak diaorg lah kawan aku..
aku men bola n dieorg..aku jd keeper..wakaka..
kahkah..dieorg gaduh aku yg nanges...suke sgt moment tuh kan..
member2 ade lah...tp lau aku n membr pon..adik aku mesti de n aku..ntah knp mmg rapat.
skang jer aku dah keje..msg2 jauh..sorg kat PD sorg lagi kat kg..biaselah duk kg ank bongsu kan..
dia lau kuar pon mmg tak lama..hehe klakar ar adik aku yg bgsu aku tuh..
aku tau diorg tak bc pon nih...aku syg diorg..huhuhu..
skang aku try tuk jd kakak yg terbek tuk dieorg...
kalu diorg mintak pape InsyaAllah aku tunaikan..even aku pun ngah sengkek..
aku taknk satu mase nanti aku nyesal lau aku tak buat,,
aku blaja mende ni dr MrF...
die de adik...tp ms adik die ekciden..die ckp die nyesal die tak jg adik die tul2..
Alhamdulillah adik die sembuh..wlpun ms eksiden doktor ckp 50-50..
Tp kuase tuhan kite takleh nak jangka...
So aku blaja dr die..kesilapan die...aku tak nak nyesal lau jd pape kat adik aku nanti...
itu bkn yg aku mintak..tp kite tak tau pe yg jd nanti..
aku syg sgt kat diorg..seyes...kdg2 aku pk..lau jd pape kat diorg..
aku jd mcm mn???aku ttp mcm ni..tp aku tak tau penerimaan aku mcm mn..
n perasaan tuh sm bila aku fikir lau Takdir mak aku pegi..Ya Allah...
mmg seyes...tak dpt byg aku mase tuh...
coz dieorg adalah insan2 yg paling bermakna dlm hidup aku...
mmg takde gantinyer....
aku syg diorg.....

Cik Comel MyEm0.CoM Thanks yg sudi membaca

10 comments:

d i D a_LittLeBaby said...

YA DIDA PUN SAYANG SIS..HUHUHU :)

asna cute said...

Hemm best yea ada adik~
Asna xde adik, ank bgsu..
nak amik cik comel jd sis asna bley? hehehe

tRuly tO be mYself 'Qa~ said...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

akak pUn sayang adik akak yang ade 6 orang tU...
n dorang pUn sayang akak juga...
even degil cam kepala gajah pUn..
dorang tetap adik akak...
heee~

<3 wit luv, qA~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Naniey said...

to dida - sisa pon syg bangat sm kamu..hehehe

Naniey said...

to asna - heheh buleh ajer...syg kamu gak even kamu tak amik akk jd sis tau..hehehe

Naniey said...

to ika - yup..degil mg degil..tp ttp adik kiter kan...

~ceRRy beRRy~ said...

ifa pn de 2 org adik..
kembar lak tuh..aiyakk..
byk fening same dorang...
tp..manyak syg same dorang...kekeke..
haaaa...
klu ifa jd adik akak leh??
tukar sket tajuk entri nih...
"sy syg adik ifa"
ngeh3...[gila kuasa...kahkahkah]

an2raya said...

fazz pun syg adik faZ,ekekekeke

Naniey said...

to ifa - hep haiyak manyak tamak ini org..hhahahahah..boleh ajer jd adik akk

Naniey said...

heheh...bagus2 syg la diorg selagi diorg ade ni...