Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Wednesday, April 1, 2009

Mari...mari....

Salam n morning tok u all yg on9 skang nih..heheh..so disbkan sok aku akn bercuti jadi bg tidak berhutang dgn sesape...pg2 lg aku akn sudahkan tag yg dtgnyer dr dida...thanks dik..
mr kite mjwb dgn jayanyer
1- apakah yang penting dalam hidup kamu ~
Family - Him - Friends
2- apakah benda yang terakhir anda beli dgn duit sendiri
Blous...hehehe..
3- dimana kah tempat impian perkahwinan anda?
owh..tak jauh..my own house..heheh..simple n nice with fresh white rose...
4- berapa lama hubungan kamu berkekalan??
almost 2 years..
5- adakah anda sedang di lamun cinta ~!
yez of coz...u??
6- dimana restoran terakhir kamu mkn mlm ~!
hurm...restoran yala...
7- nama kah buku terakhir yang kamu beli
forgot lah...but its a novel
8- nama penuh anda ~
Siti Rosnani Bt Mustapha
9 - kamu lebih senang dengan ayah atau emak.
my mum
10 - nama kan seorang kamu ingin jumpa dalam hidup kamu
hurm...Ashraff muslim...hahaha...
11 - sebutkan nama 8 sahabat yang rapat ngan kamu
hurm....secreto
12 - adakah kamu mencuci pakaian sendiri
yup..rajin tak??leh wat menantu nih...
13- tempat yang seronok kamu ingin pergi
C.Highland...n semua jenis pulau
14 - butir kan 5 tentang orang tag kamu ini
nice - sweet - caring - friendly - cute
15 - 8 perkara yang saya gilai
- coklat - teddy bear - eskrem - novel - kartun - termenung - tido
16 - pelukan atau ciuman
kiss n hug.hahahah..both
17 - 8 buah buku yang paling baru anda baca
- warna hati - wanita - rapi - novel..lalalalala
18 - 8 lagu yang anda boleh dengar berulang kali ~!
pupus - fall 4 u - tanpa - bleeding love - selawat shafa - lalalalal
19 - mari maen tak 8 person :
owh..sesape jer lah...


Cik Comel MyEm0.CoM
___________________________________________________
Terima kasih kerana sudi membaca ent3 ini..komen anda amat dihargai....('_')___________________________________________________

5 comments:

d i D a_LittLeBaby said...

hahhahah..wahhh..yup leh wat meanantu tu.kihkihkhi

~AwanDanya~ said...

hye cik comel..akak nak jerit kat kotak jerit cik comel tue...tp takleh lah..kotak tu lambat sgt upload....so komen kat sini je la..hehehe..akak bz sket lately...sbb dah mulakan keje cam bese..uhuhuhu..tensen2...tp kadang2 try jugak skip sket2 utk apdet blog akak nie..hehehe..thanx..ingat jugak naniy kat akak ekk...syg naniey...

Naniey said...

to dida - hihihi..tau takper...

Naniey said...

to sis Awandanya....ye ke lmbt..heheh,,okies takper...cian sis bz erk...takper2..tok mancari rezeki

PJ selamba said...

haha
tak mau jawab