Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Tuesday, February 24, 2009

~weekend punyer citer~

lalalala...hah..brlah sang penulis de motivasi lam diri n kekuatan fizikal dn mental tok menulis,mengarang, mentengok pc dan jg tdk memodykan diri..tq cik cerry berry...
hohoho..jk kt mentengok kan ke arah sang penulis..agk tdk heppy..tp cb mengheppykan dr sndr..okeh..
mr kiter membuke cite ckit dm sikit..
begini yerp..
weekend yg lalu (cewahh) ayat skema la plak..
okey tukar mood...
last week penulis nih pegi la shoping k..Shopping???
nope bkn shopping menyoping k..aku beli brg yg perlu shaja..ditekankan di cni diperlukan sahaja
barang pe??? herm..yg itu kite tau k..oppss..kt nak mencitekan ..
okey2..beli brg cm renda2..bunga2..manik2..
hah..tukar profesion kah???
oo...itu yg kiter tak tahu tu (dialog lam citer los n found)
takdelah..bukn nak tukar profesion..tp nak wat prepareration..u no..
skang nih mn leh shopping..moping lg..
kan ekonomi gawat..knlah berjimat ckit..tu jer nak citer sbnrnyer..hahah tp ckit punyer ssh nak taip..
bila mood menguasai dr kan..
pms la kot..
hii.....
Photobucket

4 comments:

PJ selamba said...

org pompuan camtu la...
kalau ada duit mmg tak hengat...
kira nak shopping je
haha

wh0se said...

preparation per tu?nak kte utk raya mcam lama lagi...utk apa agaknyer erk...

an2raya said...

pms tu ape?

Naniey said...

haiyakk....en.pj mn de shopping tak hengat lor..hahaha...

to en.whose...hahaha..lau nak tau bc la entry sebelon nih..de tulis kat ctu..hehehe

to an2raya..pms tuh sndrom tuk ppuan yg berbendera putih merah lor...takkan tak tau kot