Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Wednesday, February 18, 2009

dulu & sekarang

Malam tdi sblm tido, aku suke nau termenung...i love termenung ...then bila dah buk termenung,mcm2 akn difikirkan..hurm..aku mula rindukan zaman aku kecik2 dulu..ms sek rendah..ms sek menengah..heheh..alwys miss d moment..huhuhu


Dulu2 aku g sekolah nek van...heheh..g ramai2...ms tu sek jauh ckit..lau nek van lam 15 minit..pastu masuk jek darah 4 tukar sek..dkt ckit..ms tuh aku g sek ayah yg hantar sb dekat..yup love tis..then bila dah nek sek menengah nek bas dah..dulu aku takde kwn bek..ms sek rendah de lah..tp bila dah abis sek die pon dh pindah..tak tau kat mn skang, aku dgr citer die kat kl..ntahlah..aku nak cr die tp segan lor..kiter mmg mcm tuh kn..lau dah lm tak jmp mesti jd segan.knp erk???

bila dah sek menengah tuh mcm biaselah..perangai pon ntah paperkan..hehe..duk kelas no 2, kpl seme giler2..sonok ms tuh..form 1,2 ok lg..then masuk form 3 dah slow ckit sb nak exam kan..tp ms tuh la aku berjinak2 n cinte monyet..hahah..klakar giler..mls nak hengt..pas pmr aku nek kls no 1, bile duk kelas no 1 nih..paham2 aje la, ssh nk cr perangai yg gile2, lau ppuan seme skema ckit..lau lelaki maintain..tp lam kls aku rmai ppuan..dpt guru kls plak..wahhh...dasat sungguh...aku igt ag nm cikgu tuh mahfudzah...tk kawen, garang giler...ngaja inglish..wah..wah..kite org penah kn denda ketampi 50 sb tak berbaris pegi library..hahah...windu lor..homework sehari 2 essay kn wat...kn hantar hri2..coklan objk kn jwb 30 soklan...hari2..camne to kt bi..heheh


dulu ms Sek kiteorg wjib smyg kat surau sek..bg ppuan takleh smyg kn wat essay..korang tau essay per..heheh tulis subhanaAllah, Alhamdullillah, Allhuakbar..3 kertas kajang..sok hantar..hurm...dulu rse geram, sknag aku phm nape cikgu wat mcm tuh..

ni lah pic kls aku ms form 5..tiap2 minggu kelas kite org dpt kelas paling bersih..mmg sapu bersih lah..heheh
cr la yg mn aku..heheh

tp skang kiter takkan dpt moment mcm mn dulu lg..skang umor dah meningkat..dah ramai yg kawen, dah berkerjaya..dah de ank pon...kiteorg taknah wat reunion sb masing2 tak tau at mn dah..







Photobucket

No comments: