Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Wednesday, February 25, 2009

Tag....Tag..

aku ditag oleh did@ dan dgn ASZWAN
1. Anda dikehendaki mengambil 3 pic di bahagian muka..2. Pastikan dicrop..3. Setiap 1 pic hanya boleh menampakkan 1 @ 2 anggota sahaja..
4. Huraikan sedikit tentang pic itu.
5. Tag sape jer asal lebih 5 org..

hurm...ni hidung ako..ako rs hidong aku cm biase jerk...tp de owg kt hidong ako kecik, de kt hidong ako kembang..wakakaka...i don care..hahaha janji leh bernafas n aku bersyukur dikurniakan hidung nih

mata ako nih still lg clear k..no spectacle,no lense no pape jerlah..lau kat cni x nmpk ngat tp lau real punyer nmpk hazel ckit mt ako..original okeh..

okeh...ni my lips..heheh..ni la bibir yg selalu tersenyu, selalu berkata2...n kat bibir ni de tahi lalat ok..
see..bile dah dicantumkan..jdla sy dan diri syerp..hehehe

ako nak tag saper yerp...
~qaseh
~manjer
~pj
~nazz
~cikin

Photobucket


4 comments:

qaseh qist said...

aduyai.. terkena jua akhirnya.. hahaha

Naniey said...

wakaka..biasela..hahaha..jwb jgn tak jwb

PJ selamba said...

adeh...tag yang ni ke?
hehe
tak mau buat takpe ke?
lalalala

Naniey said...

adeh...tag yang ni ke?
hehe
tak mau buat takpe ke?
lalalal

taklah..bukn yg nih..tag yg akn dtg 5 taun lg..wakakaka..tak nk jwb pon takper..hahaha..tak wjib lah pj