Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Friday, February 13, 2009

*Continew

Semalam las ent3 dr aku sebelom aku blik rite????hurm...actlly takde bad happen pon..my bb just nak takot2kan aku...how come he..hehehe...die da bg tau mak die bila die nak dtg umah..tat all..huh...so suprise..hahaha..tp taklah suprise sgt..sb dah tau dr awl..tp i don expek tat..its ok lorh..janji takde mende burok kan..
So entry nih nak smbung yg smlm kan..hah 1 mor thing...smlm aku dah tengok citer upin dan ipin...wah manyak syok lah...hehehe....mmg gelak lam panggung tau...de part suspen...de part kelakar...de part sedih...hehe..lau nak tau tahap kebesan citer tuh..korang kn tengok sendiri tau..aku nak promote kat korang nih....bes wooo...citer tuh..hppy sgt...

jadi sokonglah filem Malaysia..even animate die taklah sehebat holywood punyer..tp aku selute lah kat sape yg wat animate upin dan ipin tuh..dahlah suare seme gune org yg bukan artis..tuh yg bagus..ni tak...lau animate Malaysia yg len nak gune suara artis..lau artis yg kurang glame takpe..ni yg dah glame...tak bes la gitu kan..mcm upin dan ipin nih...seme bukan artis...tuh yg bes..heheh...korang lau tak tengok rugi tau..mmg bes citer ni..

pegi jgan tak pegi..

with love)

1 comment:

~ceRRy beRRy~ said...

dear cumel,
ku dh amek gift kam0 ni..
hehehe..macehh banyak2..
ni yg nk cayang kam0 byk2 nih..
:)