Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Friday, February 13, 2009

Gift to my Frenzz

hi...sebelom pulang untuk hari ini..aku telah menyiapkan satu gift untuk kwan2 n follower aku..ini sempena valentine day...valentine bg aku bukan hanya untuk kekasih tp untuk kwn2 gak...
jgn salah fhm lak...valentine ni mmg tak brape elok smbut tp ni bukan niat untuk smbut tis valentine tp menghargai teman2..kawan2..sahabat2...rite?????
okies gift ni aku bg takde syarat coz iklas dr aku pade kwn2 aku...so nanti amik n ltk kat blog okies....aku bg gift ni pada....



Cik apert
Akak eida
Cik Ann
Cik Ain
Cik Lulu
Cik Manjer
Cik fizah aum
Cik Qaseh
En Daus
Cik Cerry Berry
Cik Dida


okies...nm2 seperti diatas ni sila amik gift anda..n sape yg rase die kwn aku pon kena amik gak..sb byk sgt lor nak tulis...sori k...jgn luper...dan bila da amik gift nih korang g tau aku ek..okies huys...see ya


with love:)

1 comment:

qaseh qist said...

cam ne nak amek??hehe